Wednesday, July 1, 2009

Kepala tidur

apa ? nama apa ni ? HAHA . Ini saya ! jangan tanya kenapa kerana ini memang saya . Oh yea , jika anda satu kelas dengan saya , setiap hari anda boleh tengok muka orang tidur . YEA , yang lentok kan kepala dekat meja tu saya la tu . NASHA ALYA MOHD NAZRI . Itu gelaran diberi , kalau di transletkan ke english ia akan berbunyi begini SLEEPYHEAD :D haha! Nak dengar cerita ? JUMMM haha :D

waktu sekolah
Bila waktu sejarah je , menjadi keWAJIPan kepada budak yang bernama NASHA ALYA ini untuk tidur . Bukan ape . Matapelajaran itu sunggu boring dan sangat tidak best haha . Jadi secara tidak langsung , mata ini menyuruhku melelapkan mata . HHAHA ! Memang selalu kantoi punn , tapi kantoi biasa biasa saja. Tak pernah lagi kena diri luar kelas sebab tidur HAHA! Aku tau , kau pun pernah buat macam aku buat kan ? Takyah tipu . Buat dosa je haha

waktu di dalam train
hoho :D percaya tidak aku pernah lentok atas bahu orang gara gara letih ? haha . percayalah kerana memang aku pernah terlentok atas bahu orang gara gara penat dan terus trtidur haha . nasib orang tu bia kan je aku tidur haha . masa dia nak turun dekat dia punya station , dia kejut kan aku , awak ! saya nak turun ni . aku macam ? hah ? ouhh soryyy gila . budak laki tu mcm its okay . hee . then dia kata comel lah time tidur . EEE malu gila ! kau tengok aku tidur apsal ?! GRR . >.<

dekat hospital
1) ni lagi ubi haha . Time ni tengah menuggu giliran dekat hospital SJMC . Oh yea , menuggu giliran untuk diperiksa lah kan . time tengah menggu , aku menyempat tidur dekat atas bahu mama aku . HAHA . masa nama nak kena panggil tu , aku pun bangun la sebab mama kejut hihi .
2) masa ini , abang aku masuk hospital . kena jaga dia . masa ni , dia baru je kena tahan wad . jadi masa dekat wad tu , abang aku dah atas katil , nak tunggu docter kejap . time aku duduk dekat tepi katil tengah nak tunggu docter ni pun aku boleh tertidur -.-

and banyak lagi cerita tentang tidur aku haha naty aku ceritaa lagi :D

No comments:

Post a Comment