Saturday, July 4, 2009

Bahas

welaweyyy ! haha . kau tauu enggak yang aku masuk bahas ?! HUHH ! dah lah kena guna bahasa baku . Jadi secara tak langsung aku cakap pun dah baku . aiyaa maa ! sakit je hati . lepas tu , if aku taip pun nak taip bahasa baku . gila lah . macam orang ASLI je aku tengok . HEH . orang asli cakap pun aku rasa takda la baku mcm yang aku cakap ni . GILA KUAT kesan dia terhadappp diri aku . macam taik kambing jaaa !

Aku terperasan ni pun lepas ade orang cakap camni ' HOII guna bahasa baku ye ? ' aku pun macam HA? bahasa baku ? mana ada . merepek saje . then dia cakap , YEE LAH kau guna bahasa baku . aku pun ye lah , BAHASA BAKU! malas nak dengar ! haha . tapi masalah disini , memang YA ! aku guna bahasa baku ! mcm budak baru belajar . Maksud aku , macam orang yang baru nak belajar bahasa MELAYU . =.='

Macam mana nak buang ni eh ? Aku rasa mcm terencat guna bahasa baku ni HAHAH . Mak aku kata , bagus lah bahasa baku . Takpe, bia je bahasa baku tu melekat dekat diri . If orang yang faham , PASTI orang tu SERLUT ! heh ? serlut ? bukan serlut yang aku pinta ibukk ! aduhaii . sakit nya hati ! macam orang indon pun ade aku rasa =.='

Oh cikgu bahasa melayu , betulkan lah bahasa aku ini . ini saja yang aku pinta ! haahah . mcm orang bodo je guna bahas atas ni =.='

TOLONG ! TOLONG ! TOLONG !

1 comment: