Saturday, June 27, 2009

Masa di Alamanda

Okay , masa ni kan aku kena cabar dengan abang aku , kalau aku dapat sentuh dinding yang dekat tempat letak kereta tu kan , dia dah tak panggil aku pendek haha .

so , masa cubaan pertama , lepas . alah , boleh cerita la , dinding tu aku tak lompat pun boleh capai haha . agak tinggi la aku kan ? hihi . then cubaan kedua dingding yang agak tinggi , aku lari dan lompat , tapi tak dpt . jadi aku mcm ehhhhh ? kenape tak dapat ni ? haha . lepastu cuba lagi cuba dan cuba haha . sampai la aku bengang kannn , aku amik side . maksud disini aku amik jarak , lari laju lajuuuuuu then JUMP ! kau tauuu ape hasilnyaa ? HAHA , hasilnyaa aku dapat sentuh itu bumbung tempat letak kereta aahha YEAY ! disebabkan happy dapat sentuhh bumbung tu, JADI aku lupa yang aku aku mendarat dekat bawah , jadi secara tak langsung aku jatuhhh kedebukkkk dekat bawah tu . haaha NASIB takde orang and tak sakit .

then , PAPA marah gila dekat abang . dia cakap sleng BRITISH hahhahah , laju mcm ketapiii , memang la kurang nak paham , tapi GEMPAK ! haha , kitoergg gelak je . act dia marah tp words yang dia guna LAWAK gilaa ! mcm la kiteorg tak paham kan ? dah 16 tahun dah aku dengan dia . so , memang paham gila la kannn hahahha :D

jadi hari tu , aku jadi superwomen ceh ceh haha

No comments:

Post a Comment