Tuesday, July 14, 2009

Hari jadi Wendyy

WEWEET haha !
hallelujahhhh 2x ! haha
selamat hari jadi
selamat hari jadi
selamat hari jadi wendy
selamat hari jadi
haha


disebabkan tadi minggu bahasa melayuu , jadi kiteorang nyanyi lagu bahasa melayu punya ingt nak nyanyi yang ni ;

Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan kamu
Allah selamat kan WEEEENDY
Allah selamat kan kamu

HAHAHAHA

tapi disebabkan dia bukan ISLAM , so , nyanyi la yang bahasa melayu punya tu hihi . kelakar kot nyanyi bahasa melayu punya hahaha :D
then entah sapa entah baling belon air dalam tu ade tepung dekat wendy . aku pulak ngok pergi duduk sebelah wendy . nak buat mcm mane , wendy yang ajak wey haha so , ikut je la :D

hihi , lepas baju sekolah dah basah and all . kiteorg main baling kek . gila , beli kek mahal mahal dekat secret recipe then main campak campak jeee haha . disebbkan aku lapar kann , aku amik dulu kek tu , then cabut makan dalam store dekat dlm kelas . haha . btw sekolah saya setiap cls ade store =.= stupid kan ? haha :D bia je la haha . then lepas dah kenyang , nak keluar la kan dengan hati yang gumbira haha . tiba tiba keluar dari store je kann , PEKKK satu melekat pinggan berserta kek disitu dimuka aku . gila okay ! aku rasa mcm nak nagis . nasib kek kan . kalau tak, memang kau dah mati da ALLIAN haha :D

disbbkan mood baik tdi , aku pun gelak je la en , dalam masa yang sama tangan aku merayapp dekat belakang baju ALLIAN haaha . tgn yang tak basuh lagi tu , merayap dekat belakang baju allian dan apa lagi , lap dekat baju dia la HAHAHAHA paling best !! dia menjerit macam girl oh HAHAHA :D

best best ! kesian you allen haha :D paling best la tadi haha . best gila la weyh ! ahaha :D lepas tu jeng jeng jeng haha , cikgu guru kanan masuk , ' NASHAA MASUK BILIK SAYA SEKARANG ! ' aku dah macam ey ? APSAL AKU SORANG JE ? ' dalam perjalanan pergi , aku dah bersihkan muka aku dengan kek tu , takut kena marah kan , sebab tadi PKHEM nampak pulak muka aku yang cacat ni haha .

sesampai di sana , pk HEM cakap ape tau , tahniah blablabla ! aku ingt kena marah td ! haha takut gilaaa ! best woii , dapat duit dari pk HEM ahaahaaha :D sayang pk HEM :D

tadi the best day i ever had lah haha :D

No comments:

Post a Comment