Saturday, June 20, 2009

Biar kan dia Nasha !

itu apa yang orang suruh aku buat . bia kan dia nasha . ape ? ingat aku ni orang jahat ke nak bia kan dia mcm tu jee ? GILA ! Tapi , bila korang dengar ape yang aku nak ceritakan ni , SURE korang pun akan cakap , bia kan dia nasha ! story begain ;

Aku rapat dengan budak M ni ( bukan nama sebenar ) . Boleh dikatakan , dia je lah kawan Melayu yang satu sekolah dengan aku , i mean perempuan . Si M dia ni minat seorang laki ni , takkan perempuan pulak kan ? heh . kebetulan , aku rapat dengan lelaki nii , A ( bukan nama sebenar ) . Jadi , aku pun nak rekeman kan la si M ni dekat si A nii . A bukan satu sekolah dengan kiteorang dah, dulu satu sekolah tapi sekarang dia sekolah biasa je . tak tau kenapa . Nak dipendekkan cerita , aku buat la temujanji untuk dorang . dekat blabla , pukul blabla . Aku pun ade la dekat tmpt tu , kalau tak mcm mane nak jalan kan .

TAPIII si perempuan M ni , boleh bagi mesej dekat aku dia tulis mcm ni ' sha , i cannot go la , i have party tomorror ' ade ke patut ? bodoh ! aku dah penat penat buat semua tu , kau mcm taik . Ni je peluang yang kau ade . takpe , aku sabar lagi . tapi aku tak bgthu dekat si laki ni , aku diam je . lepas itu , bila sampai tarikh dia , aku pun turun je la . jumpa laki tu , laki tu tanya , mane M ? aku cakap la dia tak dpt dtgg . SEBENARNYA laki tu pun suka budak M tu , jadi mcm teruja gila la mamat ni , tapi minah ni pulak takk dtang .

KEBETULAN , esok birhtdayy perempuan tu , ranccang nak beli hadiah . Jadi kiteorg carik kedai , nak beli hadiah untuk si perempuan ni , cari punya carik , jumpe teddy bear yang agak besar dekat memoryy land . so , ape lagi , kitoerg kongsi duit nak beli la kan , tapi duit laki tu lagi bnyk HAHAHA . then , esok nya buat birthday party aku tak dtg ade hal :) bukak sekolah , aku pun bg la teddy yang gabak tu dekat dia . bukan hand to hand tp letak dekat tempat duduk dia . lepastu si perempuan tu terus jumpa aku cakap thnks sbb bagi hadiah tu . aku ckp bukan aku . orang lain slah orang . mcm nak suprise la kan .

TAPI sebaliknya lain yang jadi . aku saja nak usik dia , cakap la eh hadiah tu budak A yang bagi . perempuan tu mcm exitedd gila babeng ahh ! bila aku tengok dia tengah exited , aku takut la nak cakap ' eh aku tipu je ' jadi aku bia je la perasaan dia tu . then balik dia call aku cakap sape bagi , dia mcm tak caya la yg budak laki tu bagi . aku pun bg la thu aku yang bagi . tapi tak habis cakap lagi dia dah off , then call balik dia off , jadi aku pun okay . takpe la . nty la kt skolah

TAPI bila sampai kt sekolah , aku kena makii semua . URGH ! macam2 la kena ngn si perempuan tu . dia kata kenapa tipu dia la ape la . dia kata aku dah la orang susah nak suka kt aku la ape la . ni first time nak rasa orang laki bg hadiah semua . pastu dia cakap , ' aku tak macam kau , setiap hari orang bg hadiah ' dalam hati aku tipu ah kaauu ! tapi aku diam jee . Lepas dah kena maki , pukul dengan perempuan ni , aku tetap nak bgthu hal sebenar , yang teddy tu , aku ngn A kongsi duit untuk dia . Lepas dia dengar benda alah tu , dia macam YA ALLAH ! sorry sorry sorry . mcm macam la . dia antar mesej bnyk gila . miscall bnyk gila . aku tak angkat sebb aku dah bnyk kena dengan dia dan aku banyak gila bersaabar . rasa macam aku ni patung je

aku cerita dekat kawan kawan yang lain , dorang cakap bia kan minah tu , kau dah tolong mcm mcm bukan nak terima kasih ke ape , tapi kau kena pukul , maki semua tu . dah la kau dah satukan dorang la ape la . mcm mcm la aku dapat comment dari kawan kawan aku tapi semua yang negative belaka ahaha . ape pendapat kau ? ;)

6 comments:

  1. hahah bia kan jee. wahaha. mmg ptt pun kejam gilee. hahah

    ReplyDelete
  2. haha , tu la pasal kan ? memang jahat gila ! :D

    ReplyDelete
  3. lawan balik carut dgn die :P haha girls fight. best tgk :P

    ReplyDelete
  4. i know ape ptt u buat.
    u lwan la ngn dia spe buat krngn pling pnjang dia menang hhahaha.
    sbb u kn nk tingkat kn BM u. ahhheheheh.

    ReplyDelete
  5. tusyeee ; hahah , harapan la i nak panjang HAHA

    ReplyDelete